Sunday, February 23, 2014

February Challenge Cards

Whoops!  I thought we had one more Saturday this month!  So, we are a day late, but not a dollar short :)  Here are our cards for this month's challenge.  This was our challenge:

Oh Tut mir Leid! Ich dachte, wir hätten noch einen Samstag im Monat! Und so sind wir einen Tag zu spät, aber nicht einen Dollar Short :) Hier sind unsere Karten für diesen Monat die Herausforderung. Dies war unsere Herausforderung:



I can't tell you what an honor it is that Regina has joined Michelle and me on this design team :)  I can't wait to see what kind of challenges she comes up with for us.  Regina's card for this challenge is simply amazing.  I love the subtlety of the colors on this card.  She also did a remarkable job with coloring and layering the flowers.  One word:  Beautiful!!!!  To read more about this card and to visit Regina's blog, please click here.

Ich kann dir nicht sagen was für eine Ehre es ist, den Regina hat sich Michelle und mir in diesem Design Team :) Ich kann es kaum erwarten zu sehen, was für Herausforderungen sie trifft mit für uns. Regina's Karte für diese Herausforderung ist einfach genial. Ich liebe die Subtilität der Farben auf dieser Karte. Sie hat auch eine bemerkenswerte Arbeit mit Färbung und Schichtung der Blumen. Ein Wort: Wunderschön! ! !!  Lesen Sie mehr über diese Karte und zu einem Besuch in Regina's Blog, klicken Sie bitte hier.


Next we have Michelle's cards.  She made one, but wasn't happy with it (I don't know why - love it!), so she made two!  This first card is really adorable.  I can see this as being a great card for a younger person, male or female.  I love the layered banners with the matching dots on top of the polka dot embossed background - very nice!
 Here is Michelle's second card.  Again, I like the use of the banners on the sides and what a cool idea to make this a gate fold card!  I think this is really genius, Michelle.  I'd have never thought to do that- so creative! 

Hier ist Michelle die zweite Karte. Noch einmal, ich mag die Verwendung der Banner auf der Seite und was für eine coole Idee, die ein Gate Fold card! Ich denke, das ist wirklich genial, Michelle. Ich hätte nie gedacht, dass - so kreativ!

 And look how beautiful she made it on the inside!  Nice use of the colors on the inside too :)

 Und sehen Sie, wie schön sie es auf der Innenseite! Schöne Verwendung der Farben auf der Innenseite auch :)


Here is my card.  I had a hard time with this sketch, even though I designed it!  I make up sketches as I'm in meeting rooms at work ;)  I can't imagine what I was using for this.  Anyway, I decided I needed to turn it on its side so I could work with it.  I thought these colors would be good with this tea party image.  I also love using the little pearls to give things a little touch of elegance.  I'm not sure I achieved that with this card, but it was a challenge, so I'm happy I got through it :)

Hier ist meine Karte. Ich hatte eine harte Zeit mit dieser Skizze, obwohl ich ihn! ICH Skizzen, wie ich bin in den Konferenzräumen auf Arbeit ;) Ich kann mir nicht vorstellen was ich für diese. Wie auch immer, ich habe mich entschieden ich es auf die Seite, sodass ich konnte arbeiten. Ich dachte diese Farben wären gut mit diesem Tea Party Bild. Ich liebe auch durch den kleinen Perlen, sie geben den Dingen einen kleinen Hauch von Eleganz. Ich bin mir nicht sicher, ob ich erreicht, dass mit dieser Karte, aber es war eine Herausforderung, und ich bin froh darüber, dass ich über sie :)


I cannot believe we are already at the end of the month!   Where does the time go?  Please join us next month with our March challenge!  If you make a card, please leave me a comment with a link to your blog and card or email me with a picture and details of your card.  I'll post along with ours!  And, as always, thanks for looking!

Ich kann nicht glauben, dass wir bereits am Ende des Monats! Wo ist die Zeit hin? Bitte lesen Sie im nächsten Monat mit unseren März Herausforderung! Wenn Sie eine Karte, bitte hinterlassen Sie einen Kommentar mit dem Link zu Ihrem Blog und Karte oder mir eine e-mail mit einem Bild und Details ihrer Kreditkarte. Ich werde zusammen mit unseren! Und, wie immer, vielen Dank für Ihren Besuch!

1 comment:

  1. Great cards, ladies!!! It is such an honor to be in such talented company on this team.

    ReplyDelete