Wednesday, May 2, 2012

More Quilt Cards!

I was so happy to receive a comment from my friend Regina yesterday. She also joined our quilt card challenge and made two (not one, but two!) quilt cards. Check them out below. Aren't they amazing? I was blown away. Quilting is definitely an art; picking the right colors, designs, placement, etc. I just have to throw in the towel on quilting for myself, but Regina definitely has the talent for it! I love these two cards, especially the first one. Please check out Regina's crafty work here.





Ich war so glücklich, einen Kommentar von meinem Freund Regina gestern. Sie beteiligte sich auch unser quilt card Herausforderung und machte zwei (nicht eine, sondern zwei!) quilt cards. Überprüfen Sie sie heraus unten. Sind sie nicht toll? war ich überwältigt. Quilting ist definitiv eine kunst; kommissionierung die richtigen Farben, Muster, praktikum, etc. Ich habe nur die Flinte ins Korn werfen zu quilten für mich, aber Regina hat definitiv das Talent dazu! Ich liebe die beiden Karten, vor allem der erste. Überprüfen Sie bitte aus Regina's crafty arbeiten hier.

Regina, thanks for joining us and please join us again in the coming months!  We love your work!!!

Regina, vielen dank für den Einstieg bei uns und unterstützen sie uns bitte in den kommenden Monaten wieder! Wir lieben deine Arbeit! !!

Everyone, thanks for looking and have a great day!

1 comment: