Wednesday, December 28, 2011

Awesome Design Challenge Card by Regina Alber!

Regina played along with our design challenge again.  Look at her adorable reindeer card.  I love this image.   Isn't this a cute card?  I love that she covered the white space with speckles of red ink.  I also love that she off-set the green frame behind the reindeer image.  I'll have to do that more as I really like the way that looks!  The Ho Ho Ho ribbon is just so cute too.


Regina spielte zusammen mit unserem design Herausforderung erneut stellen. Sehen Sie ihr adorable wild card. Ich liebe dieses Bild. Ist das nicht eine süße Karte? Ich liebe, die sie deckte die weißer Raum mit sprenkelung der roten Tinte. Ich liebe es auch, dass sie die grünen Rahmen hinter den rentieren Bild. Ich werde zu tun haben, dass mehr als die Art und Weise, wie ich wirklich aussehen! Der Ho Ho Ho ribbon ist einfach so süß.

Thanks for creating with us, Regina!  We love your work and hope you'll continue to create some more with us each month.  Please join us!

Vielen Dank für die Schaffung von mit uns, Regina! Wir lieben ihre Arbeit und hoffen, dass sie weiter schaffen etwas mehr mit uns jeden Monat. Bitte beteiligen Sie sich an uns!

Please visit Regina's awesome blog and creations here!

1 comment:

  1. Gorgeous!!!! I love the speckles, too. And the doodled border is awesome. Thanks, Regina, for playing along. Love your work!!!

    ReplyDelete